Τα προϊόντα μας αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας με courrier.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.
Όλες οι παρακάτω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.
Για αγορές άνω των 50,00€ η αποστολή και η αντικαταβολη είναι ΔΩΡΕΑΝ. H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ courrier) ή (Γενική Ταχυδρομική) σε 1-2 εργάσιμες μέρες. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-4 εργάσιμες μέρες. Για παραγγελίες μικρότερες των 50,00€ τα έξοδα αποστολής είναι μόνο 2,60€. Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον χρέωση 1,60€.Τα όσα αναφέρονται να είναι σε πλήρη συμφωνία με τον υπολογισμό του κόστους στο checkout
Παραγγελίες που μένουν σε εκκρεμότητα για πάνω από 7 ημέρες, αποδεσμεύονται αυτόματα.
Πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων(extra χρέωση 1,60€).
Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας η τράπεζα δεσμεύει και δεν χρεώνει αρχικά το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά την τιμολόγηση έτσι ώστε να αποφεύγονται προβλήματα σε περιπτώσεις μή άμεσης διαθεσιμότητας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τραπεζας Πειραιως
Τράπεζα Πειραιώς
5210100119555
IBAN GR89 0172 2100 0052 1010 0119 555
Δικαιούχος: Ντανάκα Ανδρονίκη
Οι παραγγελίες οι οποίες γίνονται με την επιλογή κατάθεσης στον λογαριασμό μας, εκτελούνται μόλις εμφανιστεί η κατάθεση. Για αποφυγή κρατήσεων απο άλλες τράπεζες θα συνιστούσαμε οι καταθέσεις να γίνονται μόνο μέσω της Πειραιώς.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Πληρωμή με την παραλαβή στο κατάστημά μας Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄1 ΤΚ 54248 Θεσσαλονίκη
Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και να σας επιστραφεί το σύνολο της αξίας αυτής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής ή τυχών άλλων σύμφωνα με το τυποποιημένο πανευρωπαϊκό έντυπο υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας στα τηλέφωνα 6985016990, 2311243833. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, για να ασκήσετε το δικαίωμα της επιστροφής/αντικατάστασης θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο, άφθαρτο, στην αυθεντική του συσκευασία (εάν υπάρχει) και με όλα τα εξαρτήματα που το συνόδευαν (καρτελάκια αξεσουάρ). Προϊόντα που δεν καλύπτουν τα ανωτέρω (ελλιπή ή χτυπημένα/κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα) δεν θα αποζημιώνονται. ΟΛΑ τα προϊόντα που σας προσφέρει το www.behero.gr είναι πρώτης ποιότητας και παρέχουν πιστοποιητικά “Ποιότητας” και πιστοποιητικά “Ασφαλή για παιδιά”, σε εξαιρετική περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε άμεσα και θα προβούμε σε επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα (δεν θα αποζημιώνονται ελαττώματα που προέκυψαν από ατύχημα, αμέλεια ή κακή/βίαιη χρήση. Πριν από οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής/ αντικατάστασης προϊόντος επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας στα τηλέφωνα 6985016990, 2311243833 ή στο e-mail: info@behero.gr
Εάν το εμπόρευμα που παραλάβατε δεν συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος . Στη συνέχεια πρέπει μέσα στις επόμενες 7 ημέρες να πραγματοποιήσετε και την αποστολή του . Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση. Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντας και το λόγο της ακύρωσης. Το αίτημα πρέπει να καταχωρηθεί εντός 3 ημερών και να πραγματοποιηθεί η αποστολή μέσα στις επόμενες 7 ημέρες από την έγκριση του αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα : Απόδειξη λιανικής και άλλα συνοδευτικά όπως ετικέτες –διακριτικά σήματα μέσα στο κουτί κλπ.Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.
ΥΓ: Από την Πολιτική Αλλαγών μας εξαιρούνται οι ενότητες "Αξεσουάρ" , αφού δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής μετά το πέρας της παραγγελίας.